#333333

dagen =)

Så har man vart på Elgiganten och frågat vad man ska göra, han som jag fråga sa att man skulle göra en återställning på ipoden, när jag kom hem senare på kvällen så skulle jag testa de , ipoden reagerade inte ens med itunes så där kunde man ju inte göra mycket . :P Ska gå tillbaka dit så ska jag fixa en ny .

bowlingen känns inte så jätte kul längre, inget go liksom. man blir trött när man tänker att man ska träna och de känns inget roligt. men får väl se hur man gör. nu är de uppehåll och jag ska seriöst ta de lugnt ..

Imorgon så ska man väl inte göra så mycket mer än att hjälpa till o städa lite hemma och så.
Som min lilla mor åker bort nu 1 vecka på fredag :D hihi 
FF är la alltid gööött? :D

Förästen va har dagens ungdomar i huvudet? Fortfarande inget vett i skallen? såg minst 4 busshålls kurer som var söndriga, med massor av glas överallt, vart har samhället tagit vägen? ingen bra väg skulle jag säga, uppfostra era barn bra, så de förstör för alla andra . Flipp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback