#333333

Hittegods

Idag fick man ett brev hem att de har fått in mitt skol och fritidskort.
Skolkortet är spärrat, och har köpt ett nytt fritidskort för att de kortet jag spärra va de andra kortet jag hade  innan
som hade gått isönder, och den laddningen gick ut i september 2006.
Hade inte registrerat mitt kort vilket jag trodde jag hade gjort.
Men nu har jag ju ändå nytt fritidskort, men om inte min överklagan går så tänker jag visa att jag hade tappat bort mina kort.
Man har ändå tur i oturen , helt sjukt .
tisdag v13 jag glömde mitt skol och fritidskort på Buss grön.
onsdag i skolan, jag ringer till orusttrafiken och anmäler tappat gods. och skriver mail till rektorn carina.
torsdag, går jag till expiditionen för att få prata med Carina, men då va inte hon där.
Gick ut och vänta på henne, träffa henne utanför skolan typ.
Hon skulle spärra mitt skolkort och jag skulle också få ett hundra kort så jag kunde komma till skolan.
fredag gick som smort .
lördag åkte jag på en kontrollant och han gav mig en räkning för att jag stämplat förlite kuponger till ytterby.
måndag fick jag mitt lösenord till "mina sidor" på västtrafik så jag kunde spärra fritidskortet, då tänkte jag skönt får ett nytt fritidskort om några dagar.
Tisdag, får jag ett samtal o kvinnan säger att de va ett gammalt kort med en laddning som gick ut i september.
Köper mig då ett helt nytt sprillans fritidskort och åker helt fritt till ytterby :)
Idag onsdag den 4 april fick jag ett brev och de sa att de fått kort som de trodde va mina.

Det kallar jag verkligen tur i oturen , vart en sjukt konstig vecka faktiskt.
Igår tisdag när jag var påväg till torget så la min ipod av, går inte att få bort "hänglåset" så man kan få välja nya låtar att lyssna på , utan hela skärmen har fastnat, ska strax åka till både elgitanten och hittegods. :P
Japp johanna detta har vart din vecka , höhö . (not)

Ha en bra dag allesammans. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback