#333333

Känner mig ensam

Igår på skärtorsdagen åkte jag o mamma till Elgitanten igen,
de tog in den och jag får inte tillbaka den på några veckor nu. :( :P
Då blir man ensam, ingen musik om man är nervös elelr nåt.

Stackars tant, hade kört ner i ett litet dike, hon va helt chockad.  Hennes bil såg rätt ny ut också, stackarn.
hihi jag åkte till min rebecca igår kväll :D vi hade de mys, med hennes lilla lillebror :D
kolla på film , somna typ vid 4 eller nåt, och gick upp tjugo i 8. Duktigt va? :P

jag åkte sen till kärra , träffa sandra på bussen. Andreas va också med, fast han skulle bara åka en hållplats och köpa godis på ett väldigt billigt ställe :)
sen gick vi en sån tipspromenad , haha, faktiskt vissa svåra frågor.
De blev lite mat och sånt gott också, stuvade makaronis och falukorv. Yummie .

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback