#333333

Påsk helgen

På skärtorsdagen åkte jag till min babe, alltså min kork :) Rebecca. 
Vi hade de skoj, kolla på filmer , tog hand om hennes lillebror Lewi :) 
Sen vid 2 , la vi oss i soffan, prata om gamla minnen :D de är alltid lika roligt.
Vi blev tröttare och tröttare, tillslut slumra vi in och vakna tjugo i åtta, för Lewi låg och prata för sig själv. :P 
På långfredagen åkte jag till Nettan , gick på en tipspromenad, fick lite fika och gottigott. Vi vann inget, men de va skoj ändå :)
Påskdagen fick jag ett samtal vid ett av Soffiproppen :) Hon sa glad påsk och fråga mig ifall jag ville komma dit för lite påskmat :D Man tackar ju inte nej nettans mat inte :) så tog mig en tripp dit, fick sova över.
De blev lite sent, vi fastna med pokern. Nettan sponsra mig så jag fick vara med 2 spel. Andra spelet regera jag och vann allt :D fick 60 kr som nettan sponsra mig då :) Men sheet va grym ja var, trots tiden. Slutade ju vid halv 4 . Syster dotter VS Morbror. :D Ägde fett :D :P hihi

Fick sova till 12 , visst ja hörde sanna, linus och sofia på morgonen, men va så sjukt trött. Så man vakna, somna, vakna , somna. Sen vid 11 hörde jag Sanna säga: Mamma ? kan jag få gå in och väcka Johanna :P
men nettan sa nää, låt hon sova. :D:D taack.
Åkte till pappa , hjälpte han lite med mat och sånt. Tacos, grymt gott.
Elsie ! du har nog lyckats träffa den knäppaste människan i världen :D :P Men tur de, annnars kanske vi inte skulle skrattat så gott för hans "braiga" skämt. Höhö
Tack för presenten eller pengen kanske man ska säga :D
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback