#333333

Spärrat

Mitt fritidskort är nu spärrat efter 1 veckas tid. Så den som hittat de, kan ju lika gärna slänga de, för de gäller inte längre.
Jag ska skriva en lapp hur allt gick till, så får vi se ifall jag blir frisläppt eller ifall de inte blir så, inte säkert än.
Men man hoppas ju på de bästa :)

Kan inte min snuva och ont i halsen försvinna , värsta slemig å skit. :( 
idag har jag och sandra först åkt till Ytterby, gymmade, sen drog vi till hallen för att träna bowling. :)
 Jag vann en glass :D sandra ledde över mig första jag tog ikapp de och ledde med 9 pinnar, sen satte jag 4 strike irad, och ja spela relativt bra i slutet med. 205 blev den serien så jag vann för sandra hade värsta oturen.
Men vi kör nog nån mer gång :)

Ha de bra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback