#333333

västtrafik, träning . :)

Fick ett samtal imorse, av en kvinna på västtrafik.
Hon sa att de kortet jag hade spärrat va mitt förra kort, så det va inget på laddningen.
Hon fråga ifall jag ville ha ett nytt kort ändå, fast ingen laddning på.
Då va de äna ingen idé , så gick och köpte mig ett nytt kort på pressbyrån.
Han/hon som hittat kortet, tycker de ändå är dåligt av dig att inte lämna in de. Seriöst va har folk i hövvet?
Inget vett iaf  :P Tycker de är självklart att man lämnar tillbaka sånt? men de var de visst inte för den som hitta detta kort..
Jag, sandra o sandra åkte till ytterby och träna. Sandra och Sandra kände sig inte så bra fysiskt eller va sjutton man ska säga, sandra va förkyld och sandra va illamående :p men johanna va nästa helt frisk ;) riktigt tufft va de på vissa maskiner idag, uuukiee. :P Men skönt efteråt som sagt.

På fredag åker mamma och eddy till Spanien , niice värre. Hela veckan för sig själv :D Laga mat, diska och sånt måste väl också dammsuga innan jag ska ha mitt lilla partaj nästa lördag :D :P för annars dör man , värsta dammigt. höhö
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback