#333333

- ;)

Jaha veckorna går snabbt, inte denna veckan men nästa vecka igen på torsdag börjar jag skola, dålig första dag.
Men iaf, denna veckan har vart sjukt rolig. Vart hemma hos nettan denna veckan också, 3dje veckan eller?
Men ja, upp kl 7! äta macka och kolla på beverlly hills. Åka bussen 07:51 till stan för att byta till spårvagn ;P.
Sen har Sofia vart i fullgång hela veckan :) Badat i vallgraven, hoppat längd, 3 steg, 60-100 meter, lite häck också. Sen blev det kula, höjdhopp. Så det har nog vart roligt för sofia som hon vill vara med nästa vecka också. SÅ snälla kusin Johanna ska vara där ännu en vecka ;P
Efter friidrotten åkte vi hem, laga lite mat och så varje dag :) blev mestadels pasta m köttfärssås. Men gott var de också, är ju grym på att laga mat ibland. =)
I onsdags var jag och sandra på bio, Ciao Bella blev det. Den var jätte bra, sen efter idrotten i torsdags så åkte vi hem och skulle leta efter guldpassen, men inte var de där. Så jag gjorde mat, sen bestämde vi oss för att göra något, det blev bio xD Evan - den allsmäktige , det var jätte bra den med. Blev stamkund där för 2 ggr, blev samma person jag köpte popcorn av, och samma biljett tjej :P :)
Men ja sen har de inte blitt så mycket :P i fredags kväll fick jag sova i min säääääng xD  120 säng , istället för madrass, lite störtskönt xD Men madrassen är också skön.
Imorgon åker jag faktiskt till Nettan igen, borta bra men hemma bäst. Men har ju massor av olika hem ;P
Aja detta blev långt, och för er som orkar läsa, tack :P men jag skriver inte varje dag nu, Det har jag ingen ork till. :) kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback