#333333

- :)

Idag så har man inte gjort så mycket, vakna 13:06 och man får njuta så länge som det går.
Är ju bara några dagar kvar tills skolan börjar.
Haha kollade precis på Beck - Pojken i glaskulan, slutet är väl bara för bäst.
I typ mitten av filmen vill beck att pojken ska måla nåt, så fråga han ifall han visste hur man målade en gris, beck målade en såndär klassiker till gris, ni vet två runda bollar med ögon , tryne och knorr :P. Så pojken börja måla, och de ledde till de ena till de andra :P
Men i slutet så fick ju pappan ta hand om sonen och sonen älskade ju att måla.
Pappan säger till beck: aah han mår bra, och han sitter o målar massa sånna här.
Så visar han en bild på en perfekt gris :P haha , lite skoj faktiskt.

Imorgon blir de sova tills jag vaknar, och vid 18.00 ska vi spela träningsmatch mot rinto.
Det ska nog bli skoj, även om vi brudar ville ha andra att spela mot :P
Som ni vet så ser ni massa bilder på
http://pyyret89.bilddagboken.se/ , det kommer fler bilder när jag får min sladd jag glömde hos nettan. Tror jag iaf . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback