#333333

- 27/8

Gud vad segt det är att gå upp vid halv/kvart i 7. Men kom iaf i tid trots att bussen var lite sen, pga mycket folk.
Skolan blev seg, men nu har jag bara 2 uppgifter kvar typ. Plus lite små uppgifter typ att man ska ändra lite grejer :P Sen ska Gunilla beställa en ny bok xD väärsta skoj och ligga först i nåt iaf.
Fick en ny elev idag, hon är fan skön. Bor i frölunda som mig, och jag hade sett henne innan i frölunda så jag fråga : du bor i frölunda/tynnered va? hon: aah, hur visste du? jag: nä men har sett dig lite då och då, och jag bor också där. Jag är typ den enda svennen som är där, alltså som elev då :P Alla andra har en annan bakrund, typ araber, turkar, irakier, bosnier. xD
Men aja åkte hem vid halv 4 och käka resten av soppan, sen drog jag till gamlestan. Kolla killarna som spela mot team pergamon, de hade ju toppat laget :P De vann, alltså pergamon men killarna spela faktiskt rätt bra ändå.
Tog bussen hem med sandra, iaf till stan sen kom min buss före sandras.
Har nu fått i mig lite fil, cornflakes med sylt o en macka xD
HAha min mamma är allt bra på att skrämmas . När hon kom hem, sa hon hej! men jag liksom reagera inte eller orkade inte säga hej tillbaka.
Så skulle jag ut och säga hej, men jag rulla över sladden o mumla nåt , och tog bort den.
När jag var påväg ut, tog jag ett steg eller två. Morsan står där i svarta kläder, eller tröjjan.
Jag skrek och flöög upp . Gud vad jag blev rädd, tänk er att se nån bara sådär utan förvarning i mörkret.
Sheet, haha.
Sen fan va ni folket är dåliga på att kasta sopor, seriöst. Imorse skulle jag slänga en soppåse och så ser jag bara hur allt är, det är inknökat i hörnet och sopnedcontainerna är inte ens fulla! J*vla lata folk!, ååååh hata alla er. Hoppas ni åker på böter för de där, ser inte så himla trevligt ut. Har en bild föresten. Kolla här.
  
Groose !!!                    Innan regnskur       Tur jag satt i bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback