#333333

- böwling

Idag så har de vart en såndär softisch till dag.
Sov länge, gjorde mat, gjorde negerbollar . Tog lite kort xD och hittade min kabel, fick in bilderna och fick in de flesta i bilddagboken. Måste förövrigt skaffa mig en ny kamera, så jag kan ta lite fräcka bilder xD vill ha en smidig kamera så man kan ta med den överallt utan att den ska ta hela väskan. :P
Åkte till stan, där skriker sandra, andreas på mig :P haha där var också linda o nån mer kille.
Vi gick till en skoaffär för att kolla ett par skor till andreas, Lacoste var de.
De börja ösregna, vi gick till spårvagnen för att åka till hallen.
Vi börja spela vid 18.00, mot Rinto. Måste bara säga att de luktar fan skunk om dem när de går förbi.
Jag tror vi förlorade, ansatserna var hur sjukt klibbiga eller nåt. För man kunde inte gliiiida som vi behöver, utan var tvungen att ta värsta steget :P Men det blev iaf över mitt snitt. 634 och en liten skit unge slår mig med knappa 5 pinnar, men aja. Så retsamt ändå, för fick värsta hålen i 10onde rutan i 2 av serierna.
145, 172, 160 och 150 nåt? :P Men är iaf nöjd med snittet oavsett vad.
Kom hem vid kanske halv 10 eller nåt, fick ett samtal av far, vi prata lite och ja.
men detta himlans inlägget blir inget bra , så nu får vi sluta upp.

Skriver mer imorgon, kramhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback