#333333

- bra dag

Idag har solen stått strålande hela dagen :) Det kom lite moln men de blåste bort xD
Efter sofias träning med friidrotten stack vi till stan, shoppa kläder. Massa till Sofia.
Sen köpte vi likadana linnen, sånna 2 pack för 79,50;-. Ett gult med prickar o sen var det ett grått också.
Vi gick hem, lämna alla kläder, och satte på oss våra linnen ;) aa ett av dem då, alltså det guula.
Hämtade Linus och Sanna, så handla vi köttfärs och matlagningsgrädde och en coola. Ååh f*n det har jag fortfarande kvar, vänta ska bara hämta. :P
Såådär.
Det blev inte lata morbror henk :$ som gjorde maten, utan johanna. Alltså jag xD Maten blev ju självklart god, sen  satte jag igång en maskin disk, behövdes verkligen. Sen orkar jag inte plocka ut den rena, men det löser sig väl. 
Sen blev det lite gung och lek på lekplatsen xD barnsligt är skoj, hihi. Tog kort, de kommer väl upp i helgen, på
http://pyyret89.bilddagboken.se :)
Nu ska jag kolla lite annat, sen kanske sova eller nåt. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback