#333333

- Helt död

Ja det är min mobil det, jag hittar inte laddarn och det går inte att ladda med USB-kabeln för att man måste få igång mobilen för att den ska kunna laddas, vilket jag inte får.
Jag får åka till nettan senare igen och ja ladda mobilen. :P
Tror jag glömt laddarn där, men är inte säker. För vi har nämligen ingen här hemma som ska passa 3 olika mobiler. Haha

Igår (lördag) vakna man vid ca 13 eller aah först vid 9 typ, sen halv 11 eller nåt. Sen somna man om ytterligare 1 gång till ca 13 då jag fick ett sms av Rebecca.
Idag vakna jag vid 14 typ. :$ men vakna som sagt tusen ggr innan jag orka ta mig upp ur sängen. :)

Men aja ska väl försöka göra nå annat en stund. kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback