#333333

- hot, hot!

Ojojoj, säger jag bara. Idag har jag bränt mig, men får hoppas på att de blir till lite brun färg i en vecka iaf ;) (håller tummarna, fast som nettan säger, vi bränner oss, blir som kräftar och blir till vår vanliga ljusa färg :P)
Haha jag o nettan har jätte skoj, skrattar åt massa olika stilar på friidrotten nu xD
Idag när vi kom hem till nettan igen, börja vi plocka äpplen, jag plocka upp nästan allt. Sofia var ju så laat xD en soffpotatis. Stefan holm är värdsbäst nu ju, grymme steffe. xD Stefan holms seger dans, så töntig men sååå ball. xD
Ja det blev vattenkrig, göör skoj var de xD och VÄÄÄLDIGT häärligt.
Föresten, får ju sitta vid datorn, för jag plocka undan tallriken. Deras nya regel. :p
Men ska kolla resten från friidrott xD kraam hej-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback