#333333

- känns sådär.

Alltså jag vet inte, fattar inte varför just min näsa / hals ska krångla när jag ska jobba eller göra nåt.
Idag känner jag mig lite sådär halft dålig, ögonen kliar, halsen slemmig o näsan rinner lite.
Förhoppningsvis så går de väl över tills jag ska jobba, men känns inte sådär tjoo hej idag ska jag jobba.
Utan usch, :p. Men man får de inte roligare än man gör sig till. Så ska vara glad, bränna mig lite hit och dit och se glad ut :P

Men aja , måste åka till torget och köpa ett vitt linne, eller så åker jag till stan och gör de snabbt :P
Ska träffa sandra kl kvart över 2 i stan, så ska vi gå och köpa ett vitt linne, För ja, en vit skjorta utan linne under och svart bh de funkar liksom inte :P Så ja :)
Ha de bra , för nu ska jag göra mig iordning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback