#333333

- kliniskt ;)

Jaha , då tog jag tag i kragen och städade mitt rum. :P
Eller plocka bort grejerna på fotöljen, och på golvet. Då blev det relativt kliniskt.
Annars under dagen har man spelat harpan, och pratat med ida lajnen på msn.
Imorgon så är de dags för skola, börjar åtta.noll,noll. Förhoppningsvis ska vi ha datorkunskap, har faktiskt bara 3 st uppgifter kvar eller nåt xD. Men de verkar lite svåra, så får se hur det går.
Sen på tisdag så ska vi till slottskogen med hela handels, spela brännboll m,m. Sen ska jag till morsan och jobba lite. Många bäckar små när de gäller pengar, annars blir de inte mycket. :P
Imorgon blir det nog lite bowling efter skolan. Men får se hur de blir, orka planera, då blir de aldrig av.

 

Mor ramla ihop på golvet när hon såg mitt rum, jag hoppade på henne och kittla henne lit :P Men hon tyckte iaf de såg bra ut. Synd att jag inte tog en för och en efter bild, så skulle ni sett de. Var katastrof!! Men de lär väl hända igen. Nu ska jag typ sova, upp kl halv 7 om inte senare  :P bussen går 07:08 . Segast ever, men vill skolan att man ska vara där vid 8 så visst!.

Kommentarer
Postat av: Vikkan

*thihi*
Städa är ett nödvändigt ont inte sant! Det måste tyvärr göras ibland och visst blir man alltid nöjd efteråt!
Snygg dammvippa! *ler*
Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback