#333333

- livet

Ja livet är stort, till och med för datorer. De hatar virus, det gör vi människor också.
Datorn startas om och försöker bli frisk, vi blir sjuka och försöker också bli frisk.
Idag har min dator stängt av sig ca 6 ggr, riktigt retfullt faktiskt!
Jag sökte efter virus, den hitta ett. Sen tror jag att de inte gick bort, men aja. Helen får komma hit på en middag och laga våra eller iaf min dator! Den är den segaste datorn i hela universum.

Alla dom som inte lyssnat på Maia Hirasawa måste göra detta :P
Ladda ner den, eller bara nåt :P För den är så bra.
Kanske inte alla som gillar den, men det gör iaf jag och nettan xD
Jag och Linus dansa till den och blev helt knäppa. Men kul hade vi.

Men iaf, jag har ca 550 mynt i min samlingsbörk xD Sedan en 500;- lapp också , Rätt bra faktiskt. Sen kommer nya pengar strax på kontot. Från både mammas jobb, ullevi och studiebidraget ;P. Gööött mos.
Aja jag ska väl göra nåt annat, se på tv eller bara sitta o lyssna sönder låtarna hela natten.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback