#333333

- long day .

Nu är jag seriöst helt slut, lång dag har de vart.
Vart i skolan, och den var seg som vanligt. Vi kommer nog igång med allt nästa vecka, för denna veckan har vart lite lugnt och lärt de andra vad denna skolan handlar om o så. :P
Efter skolan stack jag hem, gjorde 6 mackor med mjukost på, och satte mig vid tv.n o kolla lite.
Vid halv 16:37 tog jag bussen till frölunda för att åka med spårvagn till gamlestan för att spela bowling.
Efter bowlingen blev de medlemsmöte, och vi kom fram till lite ditt och datt.
Blev att åka till affären och handla lite smått o gott :P blev makaroner o varmkorv till kvällsmat  . De andra tog gröt vilket jag inte är så förtjust i.
Lite konstigt är detta, jag letar ju registreringsnr :P och jag var på 130 alltsåskulle ha de. Så hittar jag 135, 134, 133, 132 och 131 i den ordningen, men inte 130 !! :P
Idag hitta jag 130 och 131 så letar nu efter 132:an . För er som inte hört talas om de, så börjar man på 001 och så vidare till 999 xD måste hitta de i ordning, så man kan t.ex inte hitta 002 först och sen 001 , man måste hitta 001 sen, 002 m,m xD värsta drogen , faktiskt. Och jätte skoj när man hittar en, lika skoj och reta ifall man hittar andras nr när inte de är i närheten, men de är taskigt faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback