#333333

- människor

När vi var påväg hem från slottskogen så var vi tvugna att springa gärnet för att hinna med spårvagnen, hon stängde typ ca 5 ggr, men jag tryckte upp den hela tiden, kvinnan ser väl att man springer o att jag håller upp dörren. Men iaf, merita kom med och chaffören prata svenska med en engelskman, tror ni han förstod mycket eller? Miffo kärring. Jag o 3 andra förklara , och vi växlade med han för han hade bara en tjugolapp!. Jag hjälpte han med myntautomaten och han fick sin biljett.
Jag åkte och jobba i 2 timmar, inte så jobbigt jag gör ju mamma en tjänst och får pengar för de dessutom. xD
Åkte till torget och köpte puma shorts, mörkblå . Men sen åkte jag hem, kolla lite tv, diska de värsta och gick senare upp till smycke för att möta mamma. Lagade mat, inte jag men mamma, väldigt gott =)
Körde bil också, grym är jag. Hitta dragningsläget jätte bra denna gången, vi växlade upp till tvåan och körde runt lite på frölundas stora parkering. :) Jag hade lite svårt med att bromsa , trycka ner kopplingen och stanna helt, men de kommer nästa gång. xD Fick två kärringstopp idag också men jag vet varför så de behöver vi ju inte ta här. :)
Men nu ska jag typ sova, eller ja vet inte. Blir väl att kolla mejl och så :) Ha de så bra.
Ni som orkat läsa, tack. Och ha en fortsatt trevlig kväll xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback