#333333

- negerbollar <3

Idag vakna man vid kvart över 12 eller nåt, satte mig vid tv:n och blev sådär grymt sugen på negerbollar. xD
Men det kunde jag ju inte äta till frukost, så jag gjorde först iordning makaroner och kokekorv. Gottgott!
Efter det så tog jag ut ett recept på datorn på ett par negerbollar, klantige mig satte i 1 ½ dl socker när det skulle vara ½ dl . Så hon gjorde en till sats utan socker och blanda det i den andra och allt blev gudrans gott. Bilder kommer upp ikväll när jag förhoppningsvis har fått min kabel till digitalkameran. :)

Om ca en timme åker jag till hallen, för att förbereda mig m,m. Ska nog ta så jag kommer dit en ca 40 min innan. Men aja iaf, haha igår gick jag i världens obekvämaste skor, de heter flippflopp och gör nedrans ont mellan tårna. Men har som sagt tagit ett kortbevis på att jag har på mig de. xD Bilder kommer senare som sagt.
Men ska packa ner mina grejer jag behöver till senare, men är de matchtröjan eller träningströjan vi ska spela med? :P Tar med båda så får vi ju se vad de andra gör.
Jag är känd för att jag glömmer saker, men jag hade inte letat överallt och de kan jag också vara rätt känd för :P haha. Här får ni lite inblick i mina goda negerbollar xD
Ha de bra sålänge, kramhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback