#333333

- rain, and even more rain.

Ja när vi sluta skolan, så vad gör de inte när vi öppnar dörren? Jo det öser ner regn.
Jag har bara en tröjja över min tunna tröjja och som tur var hade den luva.
När jag kom till grevegård så öste de verkligen stora droppar, och jag brydde mig då inte om att de regna, gick bara för trampa i stora pölar som man inte kunde undvika. Blöt var jag iaf.
När jag kom hem gjorde jag varma mackor, sen har jag packat lite inför helgen och kollat på den hederliga tv:n.
Om ca 1 timme ska jag åka till backa plan för att sedan byta buss till brunnsbo för att träffa de andra . :)
Sen bär de av till en stuga i Kyrkesund med bowling brudarna. :)

Ha de bra, ska packa de sista .  :) Adios

  Mina blöta kläder xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback