#333333

- rosenhill

Ibland är man bara så trött så man inte orkar göra nånting på morgonen, men idag kände jag att jag var tvungen att duscha, brr va kallt de var. Sen när man gick ut var de ju inte bättre. Sven kallt, nästan att vinterjackan åker på :P Men nej, de orkar jag inte än. Åkte till skolan, för att sedan åka till rosenhill. Om man hade idrottskläder fick man välja mellan, badminton, innebandy/basket, styrketräning. :p om man inte hade kläder, som mig då och alla andra fick man välja mellan bowling, biljard, eller gå på promenad. Valde bowling och den hallen är ju rena skiten :P Fick ihop 107, haha. :P Men roligt är de.
När jag kom hem, var jag döh trött, somna på soffan till ca halv 5 eller nåt. Jätte skönt, sen har man en sängliggande mor , imorse spydde hon som en gris :P fan stackarn, orka med de. Hennes huvud/kropp bangar rejält när hon har mycket att göra och är stressad, de är kroppens sätt att säga ifrån.
Imorgon ska vi till nån stuga o ha trevligt med tjejerna i klubben, men vette sjutton hur jag ska komma dit. Men de får jag väl lösa, som alla andra. :)
Ha de bra, kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback