#333333

- skolan :o

Jaha , usch inatt sov jag inte mycket . I vissa ställningar jag låg i var det svårt att andas, satte mig upp, la mig med huvudet vid täcket och massa mer :P Helt problematiskt.
Har nog inte sovit 4 timmar i sträck, utan vaknat och gått på toa m,m hela tiden känns de som. Idag är mitt huvud helt bangat. Mamma ringde på mobilen kl 8.00 fast hon var hemma. Sa: ska inte du upp nu, så du inte missar bussen, fick gåå upp hasande från sängen och hitta kläder på 10 min, inte kan man gå i mysbyxor heller. :P
Jeans, gult linne och en tröja. Och de börja regna när jag gick ut. Trevlans liksom.
Fick två nya elever, eller ah 3 egentligen. Men den ene tjejen har vi haft hos oss några gånger i veckan de senaste.
År 3 är allas ljuspunkt, man går ut ur gymnasiet . Men inte johanna, hon skall även gå ett fjärde år. Värsta segt. Orka seriöst inte med den skolan mer, men står man ut i ytterligare något år, så visst.

Aja senare ska jag sätta mig på en buss till stan, o köpa biljetter till "på smällen" . 6 st ska gå.
Men aja först skajag ta mig en tupplur . ha de bra kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback