#333333

- sovmorgon

Sovmorgon fick jag idag, oavsett att morsan gick in i rummet 5 ggr. Dörren knakar mycket.
Trots det sov jag till tjugo över 1, vissa tycker dagen är försvunnen när man sover så länge, och andra inte. Man bara behöver sova.
Idag har dagen vart lång. Eller egentligen gått rätt snabbt, åkte till nettan o de. Fast ja, det var bara jag, sandra, andreas, sanna och linus hemma då. Men vi fick lite mat i oss. Sen kolla vi på sofia o gänget när de var små xD så söta. Men de blev uno senare, sandra w kom också. Vi gick till affären, blev ännu mer uno och en väldigt trött linus, som somna på soffan.
Jag åkte hem vid 22 typ och fick gå från torget, och attans vad bitande blåst det var.
Men aja, här kommer en bild på mammas rabarberpaj ;D fotad av mig . :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback