#333333

- ullevi

Idag spelade Sverige - USA och sverige vann med 1-0 om jag inte har hört helt fel.
Det hela börjades med att jag och Sandra träffades kl kvart över 2 typ, sen träffade vi på
carrolajnen i stan :p hon skulle köra bil och sen åka och träna.
Vid 3 eller nåt stack vi tre för att träffa andreas på centralen :P
Men vid halv 4 så gav sig carro till trafikskolan, vi andra det vill säga, andreas, sandra och jag gick och träffa johan vid fontänen :P de tog spårvagnen till gamlestan, jag o sandra gick till ullevi för att jobba kl 16.
Jag skulle jobba i ett tält, och sandra på restaurangen.
Haha när vi hade bytt om , som tur va, slapp vi flugan idag också xD. Men iaf, så sa de att de andra redan hade gått till tältet, så jag började traska vid Valhalla ån typ. Längre o längre, men inte fanns de något tält.
Efter typ 10 min så kom de ju där, och ja halv sprang lite efter för att hinna med. :P
Vi 9-10 , skulle jobba i tältet, för nåt förbund eller nåt. Vet inte vad, men de var iaf 275 pers, med lite sång och annat. xD
Fick gå hem vid 10, men sandra kvart över 11, så jag gick ju själv till stan och hann med 50 bussen perfekt xD
Nu är jag hemma, vilket jag vart i kanske 1 ½ timme. Fick i mig annanas och blåbärs soppa. SVEEEN gott xD :P
Aja ska sova, har faktiskt skoldag imorgon. öööh trååkigt :P
Ha de bra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback