#333333

- xD haha

Jag vet inte vad jag ska säga om mitt sovande. Idag sov jag till *host* tjugo i 3 *host* haha, men man får faktiskt passa på, är typ ingen dag kvar. Imorgon ska jag o sandra jobba på Ullevi, Buffén.
Är helt slut, haha. Åkte till torget och tog ut mina skattepengar, sen åkte jag o köpte blåbärssoppa och tuggummi xD Riktigt gott.
SKolan på torsdag, och jag träffade Agneta en av skolans lärare, hon sa att de var många nya elever, at least 10 i varje klass eller nåt. Fyy faan tänkte jag då. För vi har sånt litet klassrum. men jag tänker ha min plats, o min dator, ingen får ta den. Thats mine i 4 terminer till.
Men nu ska jag hoppa in i duschen innan mor kommer hem men snabbmaten, :p
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback