#333333

3/8 - 07

Först på morgonen blev det liseberg, där hade vi det skoj, jag, Sandra, Johan (sandras bror) och kusinerna :)
Blev lite "tjuv och polis" med kaninerna, det var sjukt skoj, fick sig lite skratt där.
När de andra ville se pandavison så åkte jag o soffe ner för att åka uppswinget ;) vi kom på den på 5 min, men de andra som var där före oss hade typ stått i 15 xD det kallar jag perfekt, för de hade öppet kön på två sidor! jag och sofia tog värsta genvägen, så kom före två rader med folk, UTAN PROBLEM. ;P jitte skoj.
Sen gick vi ut för att lämna barnen till Henk, sen gick vi till mc donalds och käka lite food. Eller johan och sandra, jag var fortfarande mätt från burger king vi käka på lisse.
Jag och sandra gick till Ullevi och det var SJUKT mycket folk, vi kom nästan sent, men tillslut så hitta vi ingången till blå porten, de hade faktiskt spärrat av ungefär allt, så det var jätte svårt att komma fram. Men vi hitta ju iaf.
Det blev popcorn säljning igen, men det var bara segt i början men sen rulla det på relativt bra, jag gjorde iaf min bästa försäljning ;) 6 st sånna korgar eller va de är. Sandra testade ju läktarn men där gick det tydligen inte så bra.
Men nästa gång ska vi jobba på buffén, den 22:a augusti. Dagen innan jag börjar skolan igen, liite segt faktiskt. Men vad gör man inte för pengar ibland. 2 bilder från liseberg och rolling stones plan ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback