#333333

10/12-07

Idag kom man till skolan i tid, och ja det blev lite knas, både assistenten och den andra klassens lärare var sjuk, så de var lite kaos på morgonen, vissa i min klass bryr sig så alldeles för mycket om inte läraren är där. Försök själva om man inte har någon lärare för 5 min? Riktigt jobbigt, så hör man pust och stön hela tiden. Säg då inte att ni kan allt, och har för lätta uppgifter? Bullshiit!
Annars så har väl skol dagen funkat, lite segt men det är de väl alltid - oftast.
Efter skolan åkte jag till tandläkaren, och jag hade bra tänder, inga hål på 18 år.
Gick till torget och köpte en röd julstjärna :D as fin, så nu har vi en alldeles nicig julstjärna i fönstret.
Har inte gjort så mycket annat än att chattat och kollat mail, och frasse du är nämnd nu :P trevlig prick.
Nu ska jag faktiskt sova, ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Frass the prick!

Woho! Jag är så glad nu. :)

2007-12-10 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback