#333333

11 december 2007

Idag så fick man sitta själv utan sällskap, ingen amie - men när hon är trött är de helt sanslöst att försöka få henne att gå upp. Men iaf låg typ och sov i soffan innan alla andra kom, hel skönt. :P
Sen halvsov man typ på lektionen, gjorde oä-tolvan, skrev en juldikt och försökte väcka våra datorer, men de ville inte funka. Men på eftermiddagen kom gunilla med trollspöt och fick igång varenda dator, vet inte hur hon lyckades, men de gjorde hon iaf. Fick göra nån uppgift i turism, lite roligt - men när man inte hittar svaren blir man ju galen.
Annars har man inte gjort så värstans mycket, bara slappat, och mamma blir lika besviken varje gång man inte har diskat. Diskmaskin vill jag ju ja :P, men de kostar rumpa.

Aja imorgon blir de bowling kan jag väl tro , nu är deinte så värstans långt kvar till finlands resan och inte heller till julafton, och inte heller till julavslutningen. Längtar

Kommentarer
Postat av: Frass

Diskamaskin har jag vet du. Come on over!
En bra deal annars hade ju vart vår diskamaskin, mot din rumpa... vad säger du? :)

Du glömde nämna att det var MIN namnsdag idag!

2007-12-11 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback