#333333

15 december 2007

Då har man vart med sina sköna vänner idag.
Vi åkte till Liseberg vid 15.00 och fick vänta på rebecca ca 5 min.
Men när vi väl kom in så börja vi köpa donuts, jättegott verkligen, annars så traska vi runt där bland folkmassan, och de var verkligen sjuukt mycket folk, men nu har man vart där under jul också, så det känns bra. :)
Anna och Julia åkte hem vid halv 7 för att anna skulle hem till ett par gäster och Julia följde med för att anna skulle få skjuts. Så då gick jag och rebecca runt lite, hon köpte en studsboll och sen gick vi ut för att dra till centralen för att hämta en tidtabell för Buss Grön. Satte oss och prata på en stol, och träffade på två killar som kom fram och sa Godjul och undrade varför de var så mycket Emo barn i stan. Sen när de gick så sa den ena killen, jag ringer dig!
Jag tänkte: Lycka till :) men sa aa gör du så, god jul på er som att de sa de till oss :)
Träffade Sara också , trevligt värre. Annars har man inte gjort så mycket, suttit på en spårvagn och väntat på en buss i ca 20 min.
Men iaf, tack mina underbara tjejer för denna dag, ska strax sova, så får sätta punkt här.


Kommentarer
Postat av: becca

japp vi vet vi är underbara tjeor och du är oxå för UNDERBAR! sluta vara så underbart johanna:) hahahaha nej sluta inte fortsätt vara lika underbar som du är ! älskar dig det vet du!

2007-12-17 @ 14:18:44
Postat av: Johanna

ååh tack älskling :D jag ska aldrig sluta vara så underbar vettö - tjejen som kör rakt fram när hon ska köra höger ;)

2007-12-17 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback