#333333

18 december 2007

Idag var skolan riktigt seg, på morgonen blev de Oä-tolvan med Stina och lite prat om ditt och datt.
Sedan blev det rast i 20 min och film efter rasten - ett öga rött, bra film faktiskt.
Lunch rasten blev seg och man sov ungefär hela rasten 1 ½ timme, det är vårat liv där - sooova i sofforna.
Efter den långa rasten så blev de pyssel, alla fick välja vad man fick göra, så jag gjorde två stycken julkort. Har iofs redan skickat årets julkort men ja, de kan väl bli som prydnader eller nåt.
Annars har man letat och letat efter presenter, aah blir galen när man ska försöka hitta något, helt katastrof.
Men aja får bli att leta imorgon också, efter skolan sen blir det bowling - har inte spelat på veckor nu. Sen senaste matchen tror jag, lycka till säger jag allt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback