#333333

2/12-07

Jag skulle verkligen inte ens klivit ur sängen för att spela bowling.
Vi förlorade rätt stort faktiskt, jag skada knät och spela rumpnisse dåligt.
Men om vi skulle haft en RESERV så kanske vi kunde knaprat ihop lite mer poäng? usch, verkligen hatar spela utan reserv, tycker de ska vara ett måste att ha det. Vissa kan skada sig rejält och inte spela, vissa spelar dåligt och hittar inte de braiga spelet som delvis jag gjorde. Kanske hade 7 strike lite spärr resten hål och miss!. På fyra serier riktigt dåligt. Föresten min 10 åriga kusin sofia slog mig på 3 serier, hon fick 380 och jag fick 378. Så grattis, och du kommer bli grym om du fortsätter spela som du gör :D.
Annars så gick man till åhlens och köpte en present och en film till mig själv. :)
Sen åkte man bussen till ICA och köpte mat hem, köttbullar, varmkorv, marrängswich, cola, chips, och äppeljuice. :D MEN jag glömde köpa bröd , så de får jag väl köpa imorgon.
Annars har inget hänt, och imorgon ska jag till skolan igen efter 5 veckor. Saknar er tjejer, men nu ska jag göra något vettigare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback