#333333

3 december 2007

Jaha då var denna dagen också förbi, jag lyckades sova 4 timmar ungefär!.
Igår natt var en hel del spring, försökte somna men gick bara inte. Sen störde jag mig på en hudflärp som hade lossnat under stortån, gick upp och klippte bort den. Sen la jag mig i sängen igen, somna inte då heller, då var den nog halv 1 - 1. Tillslut bestämde jag mig för att lägga mig i soffan med täcke och kudde å kolla på tv. De kom ingenting egentligen, men fastna för Poker tour. De spelade för miljoner!.
Vid 3 ungefär somna jag tror jag, älskar att somna med ljud när jag är själv. Annars är de scary ;P
Jag fick äntligen träffa mina underbarlingar, de hade visst saknat oss rätt mycket ;D.  Men vissa personer där är helt sjukt dumma i huvudet! De har NOLL respekt och fattar verkligen inte när man säger sluta.
Man blir faktiskt helt hjärnfuntad där ibland, och de kan inte prata svenska heller, utan använder väldigt hårda ord. Sammhället/skolan håller på att falla ihop.
Men annars så var väl dagen på topp, fick köpt brödet men inte har niklas diskat, de blir bara mer och mer men jag tänker INTE diska, för gör allt annat.
Saknar min kamera faktiskt, just nu är den i USA med mamma. Men får den på fredag igen, och där på lördagen så ska jag och några andra hem till Oscar, blir en sen kväll. Men de ska nog bli roligt.
Bara 19 dagar kvar till Kuusamo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback