#333333

4 december 2007

Ja idag har väl dagen vart bra, har överlevt ännu en dag i skolan! Hade stina på morgonen, värsta segt och harregud, man somnar ärligt på hennes lektioner. Väldigt segt att sitta och vara trött o lyssna på en väldigt lugn och sansad röst som pratar låångsamt, sömnmedel till tusen.
Vid 13 så blev de en teater i backa teater huset som de nu har byggt upp vid lindholmen. Den var bra, rolig och man fick sina skratt. :)
Annars har man inte gjort alls för mycket, gick till torget kolla lite grejer, men hade inte suget till att köpa något, bara liksom strosa runt. Fick köpt nya toffsar, mina lyckas alltid komma bort av nåt slag.
Gud jag känner mig frusen men ändå varm, tog tempen och hade då 36.4 , rätt normalt? :P
Aja måste nog sova om jag ska kunna komma upp, blev stressigt imorse, föresten så är de SVEN halt om ni inte har märkt de. Jätte svårt att komma upp för vår långa backe till skolan.
**18 dagar kvar till kuusamo*'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback