#333333

6 december 2007

Jaha idag gick man på idrotten men fick gå hem efter första halvan, den andra halvan orkade jag inte. Hade så ont i halsen så de var inte lönt att sitta där. :P
Men jag kunde ju inte säga nej till KP för att stå i garderoben, så tog mig en kopp te och 2 ostmackor och sen vid ungefär halv 5 stack jag till  hallen.
När jag kom dit så såg jag en bil med ljusen på, men sen såg jag att de var KP som låg och sov stackarn, as trött var hon. Men den kwinnan kämpar på, inget får stopp på henne.
Vi fick faktiskt typ inget att göra, de var jätte lite folk. 34 på Vip, och ungefär 45 eller nåt på A och B ställena. Så vid kanske halv 8 så börja de bli riktigt segt. När jag skulle gå, så självklart kom de ett par människor som ville ha sina jackor. Tog av mig vantarna och hjälpte till och väntade tills rei kom :).
Men ja, annars så träffade man Rebecca på torget, för jag satt på 7an och senare satt hon på 1an, :P så vi träffades på torget :D rooliga berättelser om din körning. Skratta ihjäl mig inne på 7eleven.
Nu ska jag snart sova, för de blir en tidig uppgång och ja ska åka till Botaniska för att måla akvarell?? hahahaha
*16 dagar kvar till kuusamo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback