#333333

8 december 2007

Jaha då var de dags att skriva en liten uppdatering för dagen.
Idag så åkte man till Kommersen Loppmarknad för att stå och sälja grejer vi samlat in.
Jag tog bussen 10.47 när jag skulle tatt bussen 11.47 och de slog mig när jag hade kommit dit. Så de var ju ingen mening att dra tillbaka, så gick till järntorget för att köpa yoggi och banan.
Stod där och huttra, fick sålt litegrann av de som vi hade samlat in, alltså väldigt lite :P. Men de kanske räcker till något roligt med klasserna. Inte vet jag.
Annars så stack man hem, och mami var hemma :D, maten var färdiglagat - spaghetti med köttfärssås utan champinjoner :D Allt för mig!.
Sen har man bara slappat och tatt de lugnt, föresten jag fattar inte hur morsan lyckas.
Hon hade lyckats ta bort de 16 första och typ 40 i mitten men de var bara 16 bilder som försvann av de jag tatt. :P Hon har ingen aning om hur hon lyckas men hon lyckas. Konstigt nog. Bilderna de hade tagit var as fina verkligen. Skarpa och bra!
Om ca 20 min, ska jag börja traska till Anna för att sedan gå till Oscar, han bjuder på middag och johan, louisa och julia kommer också. Trevlans värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback