#333333

9 december 2007

Igår var allt en trevlig dag, först kommersen då.
På kvällen så gick jag till anna för att sedan åka till Oscar, vi hyrde film men såklart så blev de inte av, för vi ville prata och umgås istället.
Det blev god mat och mycket skratt :) Lika trevligt att träffa alla igen, de vart ett tag sen nu.
Kom hem vid halv 1 eller nåt, somna som en stock och vakna igen vid 14.00, sikken sjusovare ;)
Annars har man inte gjort så värst mycket, blivit sur på mor och tatt en blöt promenad, men de var skönt att komma ut ändå. Annars har man bara suttit här och tatt de lugnt.
Men ska ta och dra nu, kolla mail de sista innan sängdags.
Föresten så är de 2:a advent och typ två veckor till julafton.


Kommentarer
Postat av: Frass

Din lilla skitunge. Jag var väl iallefall RÄTT underhållande i dom 4 timmar vi snacka? :) Vad är detta?

Din första comment ever också. Bäst är jag!

2007-12-10 @ 02:03:57
Postat av: Johanna

Döh de där var inte min första kommentar, kanske min 4:de iaf.

2007-12-10 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback