#333333

Borta :(

Nu kanske ni troddea att nån hade gått bort, men nej.
Idag när jag pöölsa mig fram till torget så skulle jag på bussen, märkte då att jag inte hade min plånbok och de blåa fodralet till mitt fritidskort och skolkortet. Jag bara va fan, gick på utan att stämpla eller så.
Ringde till mamma och sa att min plånbok o de var borta.
så jag letade typ 40 ggr till i fickan och påsen, men inget där .
Stanna vid idrotten vilket tog hela 30 min idag att åka till.
jag åkte hem tidigare och letade efter korten men inget är hittat :( mamma spärra iaf mitt bankkort vilket är bäst . Får hoppas att ingen har knäckt lösenordet , å knyckt mina pengar . Eller att de är en bra människa som hittat dem. Men de tror jag inte för då skulle de jue ha ringt.
Föresten blev jag av med 70 spänn också tror jag.

Man kan ju fan inte lita på människor nu i detta skit samhället .
Vet ju inte heller hur de gick bort, har för mig att jag stämpla igår kväll när jag åkte hmm hem efter tränigngen , mende kanske jag inte gjorde?
Jag är fan senil . Man borde skaffa sig en sån metall letare. Som jag har en plåtplånbok. :P
Men aja om jag inte hittar dem . så är de bara till att beställa nya kort och spärra de flesta, skolkortet för då får jag ett nytt gratis ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback