#333333

:D :D

Glad faktiskt , allt går rätt nu :D Träning med Robban och du är lätt bäst.
Jag har haft så mycket problem de senaste, men du , sheet va grym du är. Allt börjar släppa efter mycket träning och slit, svett och tårar, mer träning blir de . =)

när jag va med sandra och sandra och vi skulle åka hem till sandra :p haha så kom en hemlös Håkan :P
han bara: tjena tjejer, jag heter Håkan och är en hemlös kille. Ni kan möjligtvis inte ge mig några kronor. Sandra W ger han en 50 öring, sandra säger nä jag har tyvärr inga pengar. snälla jag gav han 2 kr. så sa han något, om nån hund o enkrona typ haha. :P
Sen han typ tacka och sa han en bra dag och gick vidare i sina små skabbiga kläder. :) :P

Sandra säger, jag hade faktiskt pengar, men han sa jue bara 1 kronor :p o hon hade en femma . haha så skoj va de.

Sheet jag är grym på information och layout. Visst de är mycket kvar, men har gjort redigt mycket ;) :D
Bara en hel månad kvar tills jag blir 18. Fatta bäst  är jag :D Harrejösses, jag har faktiskt fått betydligt mycket mer självförtroende, :D så gött faktiskt. :) Allt funkar hemma å allt är typ prima. :)
Föresten, PRISON BREAK in da house, yeeeii :D Johanna är "klistfastrad" haha skoja fastklistrad varje måndag kl 22-23 ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback