#333333

En riktig bowling helg xD

Helgen har vart riktigt skoj, bowling , bowling och ännu mer rolig bowling :D
Lördag då . 3 vinster av 3, så bäst är vi Astoria :D
Sen i söndags då, spelade b-laget vilket va en himlans jämn match. 4-1 till oss , 1-4 till dem, Det står 5-5, de tar 1-4 och det blir 6-9. Sen tar vi sista 4-1 och de blir 10-10.
Mina siffror igår och idag var 633 och 637 , wow jag öka ;) :D 
158,7 eller nåt i snitt på 8 serier :D fan soft .

efter matchen åkte vi till stan , sandra skulle köpa rouge eller hur de nu stavas.
jag och sandra vi ville jue såklart köpa något till henne så vi betala hennes rouge hihi :D snällt va ? 50 kr är ju itne hela världen precis.
Vi åkte til Sandra och hon gjorde en jätte fin men god tårta :D yummii .
Harregud, hennes hundar är ju galna iaf 1 av dem . Sandras mamma bara: jag måste ju hålla i er ifall de är någon som är rädd. Så hon frågar när vi kommit in och tatt av oss ytterkläderna.
Någon som är rädd för hundar? Vi: njaa nää . :P
Okej, då släpper jag dem. hahaha , sheeet va glada de va typ.
Haha svarta hunden sprang till mig och hoppa, studsa :P jag bara harregud . den är ju galen . hahah
men jätte snäll :D Sån hund ska man skaffa, den fällde inte alls typ. As bra om man är allergisk som mig :P haha

Men oj, nu har jag skrivit värsta uppsatsen typ. :D bra har iaf helgen vart ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback