#333333

Goodie *

Idag har tre härliga tjejer tatt sig i kragen, köpt sig ett varsitt årskort på Friskis och svettis. :D
Visst det ligger i Kungälv , ytterby. Men man tjänar lätt massa pengar på de, Faktiskt.
Veckan kommer nog bli kul ;)
Imorgon, skolan, träning i bowling dåe, eller först kanske jag åker till frölunda och kollar på skor o shorts ;) Sen på torsdag, en idrottsdag hela dagen då. Fredag slutar skolan kvart över 11, åker och tränar bowling kanske hämtar min spec-lön lapp för sista gången. :D och sen bär de av till Kärra eller tror jag iaf. Sen är jag där tills på öö söndag om jag inte minns helt fel :P Spelar väl kanske b-laget, efter det till friskis och svettis ;)
Så det blir nog bra .

Farsan ringde idag också . Prata lite  eller aa kanske en 30 min kändes det som.
Men ska väl dra snart, föresten. Ska göra om mitt rum, måla :D yeeei så har tömt typ allt , väggar, golv, tatt ut min fotölj och så , sen ska allt flyttas till mitten. Sen blir de målning :D Klaart skönt att bli av med min blååa färg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback