#333333

Shoppberoende ;)

Man kan bli beroende av allt, denna månaden är de shoppingberoendet som har tatt över ;)
Har idag vart i stan, köpte en vår jacka (grå rutig), en hoodtröja svart/grå randig, ett vitt linne pösigt , och ett vanligt brunt linne. Linnen kan man inte ha förmycket av :D
Igår måndags köpte jag också två par byxor. :D Såå johanna har shoppat ;)
Sen i slutet av februari kommer lite mer fina kläder jag beställt :D Weeei . Hihi

Alltid kul med nytt i garderobe, liksom piffar upp allt gammalt ;) Jag har också gjort iordning min garderob. Se hur detta fina varar? kanske tills nästa gång vi tvättar? :P Skulle inte förvåna mig att de inte håller längre, är så himla lat bara slänger in allt :P Fyy. Men nu är de fint iaf. :D

om 41 dagar är de dags för mig att bli ännu äldre, då är jag ta mig tusan vuxen. Ingen ska behandla mig som ett barn på 4 , fast de tycker jag inte man ska göra efter man fyllt 15. Visst vi är föräldrarnas barn föralltid, men man måste INSE att barnen också ska bli vuxna, och de blir man inte om man blir behandlad som småungar. Till Alla föräldrar, släpp oss :D :D
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback