#333333

Snö, snö och åter mer snö .

Fan varför ska de komma nu? De är jue helt onödigt. Det skulle ju blir VÅÅR skööna våår. Men istället blir de nya svin kalla vindar med otroligt massa snöö. :(  Lös snöö därimot och de flyger ju runt i virvlar och ööhm lägger sig i olika lager. Vissa ställen är de inget och vissa är de snö en  halv meter, haha nä skoja men ni förstår? :P

Idag blev jag dock 45 min försenad pga trafiken och att bussarna kör ifrån en .. Hata västtrafik här i göteborg.
Först tar jag, 94an från grevegårdsvägen, den kommer någon minut sent, så den kom till torget halv. Jag bara: yeess hinner med bussen, men tror du inte den skit bussen kör ifrån ? Daamp, :P jag väntar på kvart i bussen, den kommer 6 min försent typ och åker runt 07:50 från torget.
Då tror ni inte att det är köö från frölunda torg? och jag ska självklart dit det är mest kö, så det tog 40 min till ivarsbergsmotet vilket brukar ta 15 min. Så ni kan jue gissa hur mycket ööhm stopp det var.
Alla var försenade utom markus som alltid kommer i tid. haha, fattar inte hur han lyckas, så klagar han över att han är trött.
 

Men alltså aja sen går ju inte bussarna som de ska, men hade relativt tur med bussarna:P haha
börja träna vid öh :P kvart i 5 eller nåt , med sandra ;)
spelar på söndag, match kl 10 :( :P morgon , de är inte min starka sida. Men det får gå. 

Snart fyller min underbara kork år :D  alltså iimorgon och de är ju om typ 3 timmar . haha .
Så gullig är du, och är glad att vi hamna i samma klass i 6an eller va de va, tänk annars vem skulle jag skrattat med så mycket som jag gör med dig? :D Du är bara underbar. puss på dajj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback