#333333

Sooft dag

När jag vakna, värmde jag mina pannkakor :D mums faktiskt.
Drog till torget, kolla i lite affärer, hitta inget speciellt.
Lättare med lite hjälp men var ju helt ensam.
Mamma ringde och jag hade ljudet på mobilen så jag har en "ringsignal" som låter som en vissling, alla vände sig åt mitt håll. Vilken uppmärksamhet man får ;)
Vi åkte till Delsjön, och började springa lite. Men svaga jag, orkade inte så långt. Men fan ska bli grym på de, lovar. Måste ju bygga upp lite ben, mag och rygg muskler delvis rump muskler så man blir lite slinkare till sommarn :D De ä soft vettni ;)

Åkte hem laga stark mat :D as gott. Sen dess har man bara softat och tagit de lungt.
Men nu ska jag väl hitta på något annat skoj, föresten. 43 dagar kvar till jag blir 18 år. Och min rebecca om 11 dagar . Och jaa du pensinerar dig före mig , höhö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla söta anka! jag vet att jag blir gamal först men då har jag ju det bästa kvar.. jag blir ledig från jobbet medans du får slita en månad till :)

2007-02-11 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback