#333333

Stan, fika . Perfekt

Idag träffa jag Julia och Rebecca i stan :D Trevlans, först gick vi till ett café. Det hederliga Frank´s :D mysigt. Så efter vi hade tagit den goda varma chokladen med grädde i, så kände sig alla lite hungriga.
Jag ville inte ha Pizza Hut så jag gick ju klart in på Donkan (där jag jobba innan) och så stod Linus vid disken och jaa han tog emot min beställning. Beställde en Cheese så den fick jag gratis :D thank´s linus. Vi gick till Pizza Hut och rebecca, julia käka sånna små pizza slizar. :P 69 :- fan dyrt.
Efter de gick vi nog och kolla i massor av affärer, vilket va bikbok, gina tricot, jc ööhm massor av kuliga affärer. :P Jag köpte 2 par, tajta som få. Men får la lyssna på mor , jag ska inte ha häng, då blir man bara större. SÅ jag löd de och köpte tajta som få jeans ;)

öööhm julia drog hem efter ett tag, hon orkade nog inte med oss längre ;) lilla tråkmånsen ;D
jag och rebecca luffa runt ett litet tag till, kollade på kläder och sånt. :D Niice .
de va la typ de som hänt mig idag. 

så ha de bra , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback