#333333

Tack Mats :D:D

Telefonen vibrera , jag tog upp telefonen och ser ett okänt nr.
Svarar, och han som ringer säger hej detta är mats på spelbutiken i smycke.
jag bara: aa hej . han, är de du som är johanna persson?
jag: aa
han: vi har nämligen hittat en plåtplånbok med CSN .kort och allt. Du har möjligtvis inte tappat de?
jag: joo , igår tappa jag den ..
han: men dåe är de bara till att hämta den här, den finns här så du vet :D
jag: tack , fy fan vad underbart!! :D men jag kommer snart då.
han : gör så .
jag: tack ännu en gång.

fan alltså jag fick tårar i ögonen av glääääädje, ni fattar inte . puuuuh.
Så sen gick väl allt på räls :D hämtade den, och tackade ännu mer gånger, jag hade till och med lyckats tappa 70;- vilket jag fick tillbaka ;) Sa: du/ni skulle egentligen fått något för detta, men jag har tyvärr inget :P
han : nejnej, de är lugnt, bara glad att den har hamnat hos rätt person liksom .
haha, han var smart också. de stod ju inget telefon nr på något av korten, så han ringde till 118 118 och fick fatt i mitt nr via mitt person nummer ;P. men de är jag jääkligt glad över :D Sheeet alltså.

sen hann jag med en buss till frölunda, och öö mötte rebecca :D vi prata lite, jag gav henne ett ur gulligt kort där de stod. " det är tur att du tycker om mig" med en anka full av pussar, innuti stod. " för jag tycker om dig också" :) med ännu en anka som är fylld med pussar . haha. så skrev jag ett litet "brev" till henne på vänster sidan dåe.
Det blev ööh en cheese och en hamburgare , tack vare dig rebecca, din skit. jag som bara hade ätigt frukt och vart väldigt nyttig ;)
Men aa, detta skulle egentligen bara vara ett tackbrev tiill Mats :D guud alltså. Så himla lättad :D glaaaad, usch sheet , helt underbart :P


Kommentarer
Postat av: korken

hahah jag vet att det var mitt fel men ditt val :)

2007-02-24 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback