#333333

Tjarå

Idag börja skolan igen, nästan lika seg som alltid. Ni förstår bara inte hur segt de är, somnar ju och blir dåsig i huvudet bara man går i lokalerna. uue , men få stå ut 2 hela år till . seegt.
Men du lilla Ala , skrutten själv ;) du fick mig ner till bamba vilket va bra , men JAG liksom till bamba? Njaa, men du fick ner mig iaf, alla tjötar jue ! .. :) tvilligarna är ju ballast, babblar hela tin. =)

idag blev de ingen träning, för jag var helt sjukt trött. så de blir vila idag, men imorgon kanske jag hinner spela lite :p om inte de så spelar jag på onsdag, vilket är träningsdag :)

Vet ni vad jag är bäst på? :)
Det ska jag säga er, jag är bääst på datorkunskap. Information och layout. ;) är snart färdig med den med, så vad ska du göra då gunilla? haah ? :p
Chriss bara förstå, inget kommer göra så du kommer ifatt mig ;) kul de. Alltid bra att vara bäst på nåt. :)
 eller hur?

men näääpp nu är de bara 3 dagar tills du blir 18. Och hmm? 35 dagar tills jag bli äldre o gammal .höhö. =) men ha de

Kommentarer
Postat av: korken klant

japp bara 3 dager kvar och jag är vuxen, vuxnare än dig :) hahah
jasså segt att börja skolan? hahah du äta i bamba?? GRATTIS! TACK ALA ( DIN kompis) för att du tog henne dit :) du är bäst!
nä sicken diss kompis du har till kork johanna:P
hoppas det går bra i fortsättningen..
DU och jag 18 års party togheter superduper mega feta bra!!!!
love you my sweet!

2007-02-19 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback