#333333

Tjock och fet , smällpaket ..

Den rubriken ska jag förklara . =)

De var såhär, på lunchen så åkte jag till Rosenlund med båten. Träffa Sandra, lämna mitt CSN-kort och pengar till biljetter för bion vi skulle till senare på dagen. :)
Så hade inte jag hunnit käka något, gick till Pressbyrån efter att ja träffa Sandra.
Köpte mig en macka, och Guana banaa pineapple ;) Gott tänkte jag, MEN.
De tycker tydligen jag ska bli tjock , för de hade iaf några millimeter smöör i , fy fan säger jag bara.
Jag bara, denna mackan kan jag inte äta.. så slängde den. Mackan va ju inte billig precis, kosta mig hela 25;- sen drickan då 19kr . så kan man inte ens äta den, va är de för skit? :(

Så jaa ni kanske fattar, helt sjukt äckligt . Samhället vill att vi ska bli feta . höhö nää skoja, men de verkar ju så som de lägger as mycket smör i så säger de ; allt fler människor har svår fettma !! Men konstigt!!
Imorgon blir de bowlingträning , träffa alla skööna personer igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback