#333333

Dagen efter Nyårsafton ..

Nu ja, är det ett nytt år och datumet den 1/1 - 07.
Innan läggdags så gick jag och kjell ut för att han skulle röka, så vi snacka lite och ja, min klädstil var jätte fin, låg ju i sängen innan jag gick ut så hade man tatt av sig typ allt utan t-shirten och trosorna då va :P så tog jag bobbys jacka, jätte skön, Så jag frös lite faktiskt. :)
När vi kom in kolla vi på när henk spelade poker på 4 bord . de vart väl lite segt men sen vid 6 så gick jag och la mig igen ;) haha just de, jag somna med hans jacka på, för den var as sköön. :)

Men innan allt detta så satt jag vid datorn och alla andra spelade poker "live" :P haha så kul.
Jag minns allt faktiskt, som vissa andra brukar jue glömma för de är så fulla, men JAG är grym på att komma ihåg saker ;)
När jag inte satt vid datorn så satt jag vid de andra, de som spelade poker , de vart jättte kul de också. Jag kände mig verkligen yr , sen så sveper man i sig yttligare i sig en 4.5 cider, as gott. Men alltså de är bara nyår 1 gång om året och det är då jag dricker liksom.

När kl var 00.00 blev de pommac och champis :P champisen var jätte stark men rätt god ändå. Man fick sig några blööta kramar som de regna.. mende var mys ändå.
När vi kom in igen så kom Andreas Grüner med dyngvåt jacka och jag säger:
Jag: nämen andreas vad blöt du är.
Han: jaa eller hur, vill du ha en kram?
Jag: Klart jag vill ha de.
Så fick jag en jätte blöööt kram , nice alltså.
Haha jag skriver inget i ordning, för de är jobbigt . :)

Men alltså sheet bobby blev full, jag såg han göra allt. Behöver inte gå in på details men liksom, vet inte vad jag ska säga om han. 2 öl? eller var de mer? och sen fick Jimmy , bobby att dricka va de vodka blandat med sockerdricka? :P så på de blev han packad om jag har hört rätt :P .
Men de var fan kul, han kunde inte knäppa sina byxor , så jag bara skajag hjälpa dig? han : aaaa. men de gick inte bättre för mig, de satt ju jätte hårt, sen skulle han stänga igen sitt skärp, så fick han inte igenom skärpet , så de hjälpte jag han också med. Snällt va? :P haha alltså de är väl dags att sluta.
Alla som läser, ha nu ett bra år :) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback