#333333

nåt skoj

Igår va de en seg start på dagen men den blev allt roligare mot eftermiddagen :D
Jag och Rebecca träffades först vid skolan, så åkte vi in till stan och käka lite på Mc Donald´s och när jag skulle betala fick jag de gratis , thank´s Bella och Janica. Typ alla hejja på mig, de va la roligt :D
Sen åt vi o den äldsta där fick inte igång tv,n igen, för hon visste inte vilken knapp. Så jag fick hjälpa henne :) snällt va?

Vi drog därifrån och kollade i massor av affärer, vilket va HM, Lindex, Lagerhouse, BikBok och Arkaden där kollade vi i ungefär alla affärer och Rebecca välte några tavlor, vilket inte va så ovanligt ;D :P och alla affärer i Grand :P

Sen köpte jag en Svea mössa vilket jag blev rätt nöjd med :) Visst alla går runt i sådana men de är sköna och aa. :)

men aja sen träffa vi anna och vi gick till Frank´s, mysigt plejs.
åt lite gottgott så där blev man allt några kilo större ;) haha nä skoja, men lite iaf. Åt jue bara onyttigheter. Men så måste de få vara ibland.

Nu ska jag strax åka till hallen, de är mycket försenat . Men aja så är de alltid när ÖIS spelar kl 10. Fyy . ha de


Kommentarer
Postat av: Korken/ Rebecca

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad kul vi hade det denna dag!!! typ vela runt i halva staden Göteborg men oxå den bästa staden i Sverige!! de MÅSTE vi lätte göra om...... sedan hade vi kul med anna,fast jag ville att BUllen skulle varit med oxå:) fast kan ju säga att det var ju inte ila att träffa dig:)
tänka sig vad onyttiga vi bägga var denna dag,fy skäms på oss!
ha det gött!

2007-02-06 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback