#333333

Nyår och dagen efter ..

Här kommer lite vad jag skrev på Nattstad, som jag ej orkar skriva om. :P

tjjaaa allesammans, lääget?
med mig är de bra fast lite snurrig men de är så göööt, så ska de vara på nyårsafton. :)
Kl är mycket och jag ska upp tidigt för att jobba på fucking donkan, fyyyyy orka de... ringer kl 12 när jag börjar och sjukanmäler mig .. Nä men orka liksom, dan efter nyårsafton och man mår inte bra . börjar inte bra . bussen går 11.19 . ueeeeh

haha idag har jag haft göööra kul. bobby är värsta full , efter lite lite alco typ. haha hjälpte han att knäppa byxor och stänga sitt skärp, as kul för han är så borta, bara mumlar hela tin och han är 15 år. Daaah :p

Men ha de fint, ska la dra , kl är jue fan halv 3. niiice ;) xD

uppdatering 03.25

liksom man är fortfarande uppe, men deckar fan snart, jag looovar .
men ska ta en cider till så deckar jag verkligen , alltså tro inget jag skriver nu, är helt borta ser suddigt och skit. pratar till och med, med Isabelle i min klass, en liten skrutt som är jobbigt ..

pusshej , love yaaaa ...

fortfarande uppe och nu är jag verkligen trött .. :P får la ta något att dricka, så kanske man piggnar till... ska upp om 6 timmar, as gött alltså .. jag vet inte ifall jag seriöst orkar imorgon. är så seg och trött .. men kanske ska försöka hitta en säng elle nåt. pusshej , 8färesten glöm hur jag skriver, för orkar inte bry mig :P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback